2014. január 30., csütörtök

Ismerjük meg egymást újra! És ki az a Rubin?

Ismét játék a bloggerek közt, ezúttal ismerkedős. Hét titkot kell elárulnia magáról annak, aki részt vesz benne. Az ötlet Szera blogjából indult, szó szerint idézem őt:

"2007-ben kezdtem el a blogírást. Szinte csak magamnak, aztán szép lassan lett egy blogolós-ismeretlen-baráti kör. Olvastuk egymás írásait, tudtunk a másikról. Ez már a múlté. Egyre nagyobb tért hódítottak a közösségi oldalak és már nem figyelünk egymásra. Habzsoljuk a rengeteg információt, amibe lassan kibicsaklik az agyunk..., én sem vagyok különb a deákné vásznánál. Emlékeztek, hogy milyen sok díjat adtunk egymásnak, meg játszottunk egymással. Teszek egy bátortalan kísérletet és elindítok egy "retro" játékot. Ha nem megy, akkor nem megy. Ha mégis, akkor kicsit nosztalgiázunk. Játszatok velem!"

Jöjjenek hát a játékszabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Az én titkaimra Hankka és Ildi KOKKI kíváncsi, tőlük kaptam felkérést. Köszönöm mindkettőjüknek.

Íme, a 7 titok Rubinról:

1. Első körben fellebbentem a fátylat, miért hallgatok a "vezeték"- és keresztnevemre egyaránt, hogyan lettem Gabyból Rubin is. 
Amikor a 2. cégemet alapítottam, az első tennivalók egyike a névválasztás volt. Drágakövek között keresgéltem. Némi töprengés után a rubin belekerült a több szóból álló névbe. Két legyet egy csapásra: a rubin, mint drágakő, kifejezi az értékállóságot, eleganciát, luxust, tehát mindazt, ami egy pénzügyi vállalkozásra jellemző. Másrészt a rubin drágakő nyers állapotában vörös, mint a hajam, melegítve viszont zöld, mint a szemem, és hasíthatatlan, miképpen én törhetetlen. :) 
Ezért választottam később bloggernévnek is a Rubint, s online a saját nevem elé is felvettem. :)


Rubin. S. Gaby

2. "Te egész nap főzöl?" Egy frászt. Van, hogy napokig nem. Munka közben előfordul, hogy nincs időm a konyhai teendőkre. Hitelszakértőként dolgozom a saját cégemben immár 10 éve, s összesen 17 éve vagyok vállalkozó. Emellett van egy webáruházam, egészséges és bio termékeket (élelmiszer, kozmetikum, s ezekkel kapcsolatos könyvek) értékesítek. Mostanában elkezdtem ingatlanmarketinggel is foglalkozni, szóval nem unatkozom.

3.Manhattan együttes neve ismerős valakinek? A '90-es évek elejétől nagyjából 10 éven át jártam-keltem a közelükben. Egy barátnőmmel médiaturnékat szerveztünk nekik, levelezőklubot csináltunk, és mindenféle szervezési munkában segítettünk. Bárhol léptek fel az országban, szinte mindenhol ott voltunk. Nézőtéren ritkábban, backstage-ben inkább. :))) Az Agárdi Pop Strandon minden nyáron tábort szervezett a zenekar, hmmm, azok a tóparti koncertek de jól szóltak! 
Sok barát, ismerős ma is megvan abból a korszakból, tartjuk a kapcsolatot. (Egykori rajongók, rádiósok, DJ-k.)

Íme, egy kép a múltból: 1998 nyarán a Manhattannel. Az egyetlen nyár, amikor szőke voltam, nem vörös. :)
Igen, balról a 2., a fehér szoknyában én vagyok. A másik lány a barátnőm.



1994-ből egy klip:



4. Az Édességrajongók klubja csoportom, és a sok sütemény posztom miatt sokan gondolják úgy, hogy tekintélyes túlsúlyt cipelek. A képek alapján döntsétek el, igazuk van-e. :)

Egy édességrajongó nem feltétlenül kövér:)))

5. Szeretek sportolni. Konkrétan tornázni. Kriston Andrea Testreform tornája a kedvencem. (Ez nem az Intim torna.) Napi egy óra az adagom belőle, utána fél óra kardioedzés elliptikus tréneren. 
A Pilatest is kedvelem, heti 2x beiktatom a szabadidős tevékenységeim közé. 
Amikor ünnepi nagy lakomák ideje van, vagy stresszesebb időszak, duplázom a mozgásra szánt időt: reggel-este 1-1 óra. Minden nap.

6. Nemcsak blogot írok, hanem naplót, és kis történeteket. Két novellám meg is jelent a Z-Press Könyvműhely antológiáiban. A "Téli Álmok"-ba 2012-ben írtam, az "Őszi Varázs"-ba 2013-ban.


1-1 novellám megjelent a Z-Press köteteiben

7. Amellett, hogy írok, rengeteget olvasok. Életrajzi és történelmi regény a fő szellemi táplálékom. Kivéve őskor és ókor, ezeket nem kedvelem. Nálam a középkortól kezdődik az időszámítás.:)) Francia, angol, német tájakon játszódó történetek előnyben, és természetesen minden, ami a magyar történelemről szól. 
Amíg nem volt internet, rengeteg napi és hetilapot vásároltam. Mióta a világhálóra csatlakozhatok, online olvasom a híreket.

Ez volt Rubin 7 titka. :))

Akiket "kipécéztem", s várom a titkaikat, hogy jobban megismerjem őket:

1. Bardocz Kata Kata a konyhában blog
2. Koska Brigi Koskacukor blog
3. Baráth Zsuzsi GasztroBaráth blog
4. Bogárdi-Mészöly Andrea Culin'Art blog
5. Anikó Zsanuária blog
6. Szeitz Éva Vea Receptgyűjtemény
7. Boros Anna bake! Ann blog 

Köszönöm a játékot!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a meghívást:-)))))

    VálaszTörlés
  2. Mindig azt hittem te vagy a Kossut rádióban a Rubin S. Gaby a szerkesztő.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gaby! Köszönöm, hamarosan eleget teszek a meghívásnak.

    VálaszTörlés
  4. Véletlenül tévedtem ide... és látom, ott virít a képen Vilmányi Gabi. Hogy én mennyire imádtam őt! :) Meghívott az esküvőjére, én meg ott bőgtem. :D Életem első cigijét is tőle kaptam poénból, amit félig tudtam csak elszívni. Aztán '94 nyarán felköltöztem Pestre, mert Környei az ígérte, a szárnyai alá vesz, de ebből nem lett semmi, mert épp akkor volt valami pénzügyi zűrjük. Haza is költöztem és nem lettem híres énekesnő, legalábbis Környei menedzselésével nem. :D
    Érdekes volt olvasni a soraidat arról az időszakról. :)
    Üdv: Gabi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon helyes vagy és sokoldalú, jó volt egy kicsit többet megtudni rólad! :)

    VálaszTörlés